четверг, 28 октября 2021 г.

29.10

ДИТЯЧИЙ САДОК 

1.ЗАНЯТТЯ:ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУМОМ 

ТЕМА:ЧИМ ОСІНЬ БАГАТА?

 ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 

-закріпити знання дітей про овочі і фрукти, місце їх зростання 

-вчити розрізняти фрукти і овочі за зовнішнім виглядом та смаком

-розвивати пізнавальний інтерес




Мета: Закріпити і розширити уявлення дітей про сезонні зміни у природі восени, кольори осені. Конкретизувати й узагальнити уявлення дітей про овочі, фрукти, ягоди. Закріпити знання назв та характерних ознак 6-8 найбільш поширених видів овочів, 4-5 видів плодоягідних культур.

Розрізняти овочі за вершками та коренеплодами. Збагатити словник дітей словами-порівняннями, образними словами. Вчити дітей класифікувати дари осені  за певною ознакою, користуватися узагальнюючими словами: овочі, фрукти, ягоди. Закріпити правила безпечної поведінки в лісі, в саду. Виховувати  любов та інтерес до природи.

Матеріал: демонстраційний – картини «Осінь», «Сад», «Город»; муляжі овочів та фруктів; роздатковий – картки для гри «Що зайве?».

Хід заняття:

Вихователь. Діти, яка зараз пора року? (Вихователь заносить ляльку-осінь).

Вихователь. Хто до нас зайшов у гості? Давайте привітаємось. Запрошуємо осінь погостювати у нас. А я хочу розповісти  дуже цікаву легенду про осінь.

Вихователь розповідає легенду.

За легендою Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила

батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй:

  • Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою. Віддавай своє багатство людям і вони полюблять тебе.

Вихователь. Чи виконує осінь наказ Сонця? Чи любимо ми осінь? За що?

Дидактична вправа «Осінь яка?» (діти називають: щедра, багата, різнобарвна, золота, дощова…).

Вихователь. Бачите, які чудові слова характеризують пору року осінь.

У легенді говориться, щоб осінь все своє багатство віддавала людям. Давайте поміркуємо, чи виконує Осінь наказ Сонця. Осінь нас запрошує у подорож до лісу.

(Вихователь вивішує картину «Ліс»).

– Який ліс зображено на картині ?

– Які дерева восени? Які листочки восени?

– Які дари Осені ми можемо знайти в лісі ?

– А зараз назвіть всі кольори осені.

Вихователь. Як ви бачите, осінь все своє багатство віддала природі і тому ми її називаємо якою? Давайте, діти, пригадаємо як потрібно поводитись в лісі щоб не завдати шкоди ні собі, ні природі.

А тепер Осінь запрошує нас у сад (вивішується картина «Сад»).

Вихователь. Розгляньте картину і назвіть що принесла Осінь до саду.                                             Як називається все це одним словом? Зверніть увагу на фрукти, які розташовані по краях картини. Роздивились? А тепер до вас таке завдання :

  • Які з цих фруктів не ростуть у наших садах?
  • Які із ягід ростуть у нашому саду?
  • Які фрукти ростуть у нашому саду?

Ось це все багатство принесла Осінь до нас у сад.

Вихователь. Пригадаємо, що потрібно зробити щоб фрукти були корисними для нас і не принесли шкоду нашому здоров’ю.

Вихователь. А зараз Осінь запрошує нас у город. (Вивішати  картину «Город»). Уважно розгляньте картину і скажіть :

– Що росте на городі?

– Як назвати все це одним словом?

– Які овочі ростуть у землі?

– Які над землею?

Вихователь. Ось і закінчилась наша подорож. Ми переконалися, що Осінь виконує наказ Сонця і кожного року дарує людям щедрий урожай. Зараз ми ще  покажемо осені які ми кмітливі, розумні…

Завдання  «Закінчи речення»:

  1. Яблука, груші, сливи, черешні, абрикос це – (фрукти).
  2. Картопля, капуста, помідор, огірок, часник це – (овочі).
  3. Суниця, малина, смородина, порічки це – (ягоди).

Вихователь. У мене в руках ланцюжок дарів Осені. Завдання до вас визначити і сказати :

– Що тут солодке?

– Що тут гірке?

– Що тут кисле?

– Що тут соковите?

– Що тут довге?

– Що тут кругле?

– Що тут корисне?

Дидактична гра «Впізнай за смаком» (діти закривають очі, вихователь дає їм шматочок овоча або фрукта, діти впізнають їх за смаком і називають).

Вихователь. Осені дуже сподобалось у нас на занятті, сподобались наші ігри, ваші знання. Але вона повинна йти далі бо скоро – яка пора року? Вона прощається з вами. До побачення


².ЗАНЯТТЯ 

:РОЗВИТОК мовлення і культура СПІЛКУВАННЯ 

Художня література 

Тема:Оповідання В.Сухомлинського 

"Я вирощу внучку, дідусю"



Консультація батькам 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play