четверг, 21 октября 2021 г.

21.10

ДИТЯЧИЙ САДОК 

1.ЗАНЯТТЯ:ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (МУЗИЧНА)

ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ ПІСЕНЬКУ "ОСІНЬ,ОСІНЬ ВЖЕ ПРИЙШЛА "


 

Музично-дидактична гра  "Теремок"



2.ЗАНЯТТЯ:РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ І КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ (НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРАМОТИ )

ТЕМА:ГОЛОСНІ ТА ПРИГОЛОСНІ ЗВУКИ


Заняття з грамоти «Голосні та приголосні звуки.

Звуковий аналіз слів»

Мета: розвивати слухову увагу, фонематичний слух; виховувати зацікавленість до занять і бажання вчитися; закріпити знання про голосні та приголосні звуки, вміння проводити звуковий аналіз трьох фонемних слів, використовуючи схеми та нейтральні фішки, закріплювати уявлення про речення.

Обладнання: демонстраційні картки, індивідуальні картки з схемами трьох фонемних слів, нейтральні фішки для позначення звуків.

Хід заняття

1.     Загадка:

Тонесенький хлопчик

Та й заліз у стовпчик.

І де носом поведе –

Там заміточку кладе.         (олівець)

2.     Повторення матеріалу

Який перший звук у слові олівець?

Який це звук? Чому ви думаєте, що це голосний?

Які ще голосні є у цьому слові? Які ви ще знаєте голосні, назвіть їх.

Назвіть слова, що починаються на звук  [o]

3.     Скоромовка:

Бобер на березі з бобренятами

Бублики пік.

Який звук повторюється найчастіше?

Який це звук? Чому ви думаєте, що це приголосний?

Які ще приголосні ви знаєте? назвіть їх.

Назвіть слова, що починаються на звук  [б], в кінці, в середині.

4.     Дидактична гра «Доповни речення»

Називаю слово, діти повинні скласти з ним кілька речень.

5.     Гра «Хто більше» (розгляньте картки і назвіть слова в який є звук  [с],  [м], [а],  [р],  [к]. )

6.     Індивідуальна робота – звуковий аналіз трьох фонемних слів.

7.     Робота в командах з картками (допоможіть мурасі дійти до своєї домівки. Запам’ятайте, що її вороги – ті тварини, у назвах яких є звук  [у]. З’єднайте потрібні крапки.)

8.     Підсумок заняття. Що вам сподобалось на занятті? Під час виконання яких завдань у вас виникали труднощі?

 


 3.ЗАНЯТТЯ:ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (НА ОСНОВІ КОНСТРУЮВАННЯ)

ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 

-збагачувати уявлення дітей про працю дорослих у сільському господарстві

-вчити конструювати техніку з будівельного матеріалу 

-вдосконалювати навички створення міцних споруд




Будуємо вантажівку з конструктора 




КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ 








Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play