вторник, 19 октября 2021 г.

20.10

ДИТЯЧИЙ САДОК 

1.ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК 

ТЕМА:"СПРИТНІ ОВОЧІВНИКИ"

ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 

-комплекс загальнорозвиваючих вправ 

-закріпити вміння стійко приземлятись під час  стрибків у висоту

-розвивати спритність, швидкість, витриманність


2.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК 
ТЕМА:ЧИСЛО ТА ЦИФРА 3

Тема заняття: «Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури»

Програмові завдання:

познайомити з цифрою і складом числа 3;

- закріпити геометричні фігури;

- вчити розчленовувати складну геометричну фігуру на прості;

- вчити знаходити цифру 3 серед безлічі інших цифр;

- розвивати дрібну моторику рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.

Матеріали та обладнання:

Демонстраційний: казковий герой Жихарка, Картинка із зображенням світлофора. Картинки з геометричних фігур (ялинка, будиночок, курча), геометричні фігури, цифри, солоне тісто (пластилін)

 

Хід роботи:

1. Організаційний моментВ гості приходить Жихарка.

2. Знайомство з цифрою і складом числа 3.

Жихарка пропонує дітям назвати цифри, що стоять на дошці (діти називають).

Потім загадується загадка:

В мене є три кольори, всі для діла ,не для гри.

Пішоходи й водії знають правила мої.

Коли колір я міняю- тих чи інших зупиняю.

 (Світлофор.)

Виставляється малюнок з зображенням світлофора.

Діти називають кольори світлофора. На яку геометричну фігуру вони схожі?

 Скільки всього кольорів? (Відповіді дітей). А як виглядає ця цифра?

Виставляється цифра 3.

Раз гачок і два гачок,

 А між ними – язичок. Цифра нас зачарувала.

Ну а ми її впізнали. (трійка)

 

Діти пишуть цифру три в повітрі. Потім знаходять її у себе на столі і показують її Жихарці.

- А як же ми отримали число 3? (1 вогник +1 вогник +1 вогник).

3. Фізкультхвилинка  «Раз, два, три».

Три ягідки, три вишеньки
Доспіли у садку.
Летіли три горобчики,
Поїли до смаку.

Упали вниз три кісточки,

У землю, в ямку скік!

З трьох зерняток - три паростки

З'явились через рік.

З'явилися три паростки

І виткнулись з землі.

Три живчики, три прутики,

Три вишеньки малі


4. Вчити знаходити геометричнуі фігури .

Виставляються геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник).

Діти їх називають.

Потім виставляються картинки із зображенням предметів з геометричних фігур.

З яких геометричних фігур складається будиночок? Ялинка? Курча? (Відповіді дітей).

Скільки всього картинок у нас? Скільки вогнів у світлофора? (Відповіді дітей).

5. Розвиток дрібної моторики рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.

За зразком дітям пропонується виліпити цифру 3 з солоного тіста.




3.ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (АПЛІКАЦІЯ)
ТЕМА:ОСІНЬ НА ГОРОДІ 
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 
-формувати уявлення дітей про особливості вирощування овочів 
-закріпити знання дітей про форму, колір,і прийоми акуратного наклеювання
Обладнання:кольоровий папір,клей,ножиці,серветка 





Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play