20.10
ДИТЯЧИЙ САДОК
1.ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
ТЕМА:"СПРИТНІ ОВОЧІВНИКИ"
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ
-комплекс загальнорозвиваючих вправ
-закріпити вміння стійко приземлятись під час стрибків у висоту
-розвивати спритність, швидкість, витриманність
Тема заняття: «Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури»
Програмові завдання:
- познайомити
з цифрою і складом числа 3;
- закріпити геометричні фігури;
- вчити розчленовувати складну геометричну
фігуру на прості;
- вчити знаходити цифру 3 серед безлічі
інших цифр;
- розвивати дрібну моторику рук шляхом
ліплення предметів з солоного тіста.
Матеріали та обладнання:
Демонстраційний: казковий герой Жихарка, Картинка із зображенням світлофора. Картинки з геометричних фігур (ялинка, будиночок, курча), геометричні фігури, цифри, солоне тісто (пластилін)
Хід роботи:
1. Організаційний момент. В
гості приходить Жихарка.
2. Знайомство з цифрою і складом
числа 3.
Жихарка пропонує дітям назвати цифри, що
стоять на дошці (діти називають).
Потім загадується загадка:
В мене є три кольори,
всі для діла ,не для гри.
Пішоходи й водії
знають правила мої.
Коли колір я міняю-
тих чи інших зупиняю.
(Світлофор.)
Виставляється малюнок з зображенням
світлофора.
Діти
називають кольори світлофора.
На яку геометричну фігуру вони схожі?
Скільки всього кольорів? (Відповіді дітей). А як виглядає ця цифра?
Виставляється цифра 3.
Раз гачок і два гачок,
А між ними –
язичок. Цифра нас зачарувала.
Ну а ми її впізнали. (трійка)
Діти пишуть цифру три в повітрі. Потім
знаходять її у себе на столі і показують її Жихарці.
- А як же ми отримали число 3? (1 вогник
+1 вогник +1 вогник).
3. Фізкультхвилинка «Раз,
два, три».
Три ягідки, три
вишеньки
Доспіли у садку.
Летіли три горобчики,
Поїли до смаку.
Упали вниз три кісточки,
У землю, в ямку скік!
З трьох зерняток - три паростки
З'явились через рік.
З'явилися три паростки
І виткнулись з землі.
Три живчики, три прутики,
4. Вчити знаходити геометричнуі фігури .
Виставляються геометричні фігури (коло,
квадрат, трикутник).
Діти їх називають.
Потім виставляються картинки із
зображенням предметів з геометричних фігур.
З яких геометричних фігур складається
будиночок? Ялинка? Курча? (Відповіді дітей).
Скільки всього картинок у нас? Скільки
вогнів у світлофора? (Відповіді дітей).
5. Розвиток дрібної моторики рук
шляхом ліплення предметів з солоного тіста.
За зразком дітям пропонується виліпити
цифру 3 з солоного тіста.
Комментариев нет:
Отправить комментарий