воскресенье, 24 октября 2021 г.

25.10

ДИТЯЧИЙ САДОК 

1 .ЗАНЯТТЯ :ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК 

ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 

-розучити комплекс ринкової гімнастики 

-вдосконалювати вміння метати торбинку з-за спини на дальність 

-розвивати спритність, увагу,швидкість 



 

  2 .ЗАНЯТТЯ:ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУМОМ 

ТЕМА:ПРАЦЯ ДОРОСЛИХ У САДУ


Мета: Узагальнити знання дітей про працю людей в саду.

Освітні: викликати інтерес до різноманітності навколишнього світу (світу людей, тварин, рослин, мінералів, до явищ природи);

Корекційно-розвиваючі: формувати початкові екологічні уявлення (люди, рослини і тварини: будова тіла, спосіб пересування, харчування, взаємодія з середовищем - мають здатність пристосовуватися до середовища проживання, до добових (день, ніч) і сезонним (літо, зима) змін в природі, ставлення людини до рослин і тварин);

Виховні: дбайливого ставлення до природи, інтересу до праці в сільському господарстві, розвитку спостережливості, розширенню кругозору.

хід діяльності

Основні частини Структурні компоненти Прийоми роботи Зміст Діяльність педагога Діяльність дітей Засоби

Вступна частина Мотивація Організаційний момент. Хлопці сьогодні ми з вами вирушимо в сад, збирати фрукти (діти по кабінету збирають фрукти і кладуть їх в тарілку.

Цілепокладання Вихователь: Діти, скажіть мені, щоб на фруктових деревах виросли стиглі, і соковиті плоди, що необхідно деревам? (необхідні сонце, вода, хороша земля.)

Планування Вихователь: Хлопці, фруктові дерева в саду вимагають багато уваги і турботи. Навколо дерева копає землю, захищають дерева від паразитів, підрізають гілки, щоб плоди були більшими. З приходом весни, на деревах з'являються бруньки. Коли сонечко починає припікати, нирки розкриваються і перетворюються в квіти. Комахи збирають з них пилок. Пелюстки квітів після цього опадають, а на їх місці зав'язуються плоди.

Плоди збирають з дерев руками, використовуючи сходи, якщо дерево високе.

Основна частина Основна Вихователь: Хто доглядає за деревами в саду? (люди, садівник, людина.)

Вихователь: Садівник обрізає старі засохлі гілки, обприскує дерева від різних комах-шкідників, поливає фруктові дерева в посушливе літо, вносить добрива в грунт, розпушує землю і якщо потрібно, лікує стовбури у дерев. Чим краще людина буде доглядати за деревами, тим багатшим буде урожай фруктів.

Физкультхвилинка.

Високо висять, послухай,

Сливи, яблука і груші.

Акуратно їх зірвемо

І в кошику понесемо.

Будинки зробимо варення,

І компот, і мармелад.

Це просто смакота!

Кожен фруктам дуже радий!

Вихователь: Що можна приготувати з фруктів? (сік, компот, варення.)

Гра «Який сік», «Варення»

Апельсин - апельсиновий сік. (ананас, яблуко, груша, апельсин, слива)

Робота в зошитах.

Обведи по контуру і розфарбуй.

Заключна частина Заключна Вихователь: Що вам сподобалося на занятті? Що нового ви дізналися? Що ще хочете дізнатися про фруктах? (Відповіді та запитання дітей.)






3 .ЗАНЯТТЯ:ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (МАЛЮВАННЯ)ТЕМА:КАВУН СМАЧНИЙ І СМУГАСТИЙ
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ:знайомити з поняттям "теплі"кольори,"холодні"кольори;вчити малювати натюрморт з натури;рзвивати естетичне сприйняття 
Обладнання:ілюстрації натюрмортів,КАВУН,папір,фарби,пензлики,серветки






Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play