Мета: Узагальнити знання дітей про працю людей в саду.
Освітні: викликати інтерес до різноманітності навколишнього світу (світу людей, тварин, рослин, мінералів, до явищ природи);
Корекційно-розвиваючі: формувати початкові екологічні уявлення (люди, рослини і тварини: будова тіла, спосіб пересування, харчування, взаємодія з середовищем - мають здатність пристосовуватися до середовища проживання, до добових (день, ніч) і сезонним (літо, зима) змін в природі, ставлення людини до рослин і тварин);
Виховні: дбайливого ставлення до природи, інтересу до праці в сільському господарстві, розвитку спостережливості, розширенню кругозору.
Основні частини Структурні компоненти Прийоми роботи Зміст Діяльність педагога Діяльність дітей Засоби
Вступна частина Мотивація Організаційний момент. Хлопці сьогодні ми з вами вирушимо в сад, збирати фрукти (діти по кабінету збирають фрукти і кладуть їх в тарілку.
Цілепокладання Вихователь: Діти, скажіть мені, щоб на фруктових деревах виросли стиглі, і соковиті плоди, що необхідно деревам? (необхідні сонце, вода, хороша земля.)
Планування Вихователь: Хлопці, фруктові дерева в саду вимагають багато уваги і турботи. Навколо дерева копає землю, захищають дерева від паразитів, підрізають гілки, щоб плоди були більшими. З приходом весни, на деревах з'являються бруньки. Коли сонечко починає припікати, нирки розкриваються і перетворюються в квіти. Комахи збирають з них пилок. Пелюстки квітів після цього опадають, а на їх місці зав'язуються плоди.
Плоди збирають з дерев руками, використовуючи сходи, якщо дерево високе.
Основна частина Основна Вихователь: Хто доглядає за деревами в саду? (люди, садівник, людина.)
Вихователь: Садівник обрізає старі засохлі гілки, обприскує дерева від різних комах-шкідників, поливає фруктові дерева в посушливе літо, вносить добрива в грунт, розпушує землю і якщо потрібно, лікує стовбури у дерев. Чим краще людина буде доглядати за деревами, тим багатшим буде урожай фруктів.
Физкультхвилинка.
Високо висять, послухай,
Сливи, яблука і груші.
Акуратно їх зірвемо
І в кошику понесемо.
Будинки зробимо варення,
І компот, і мармелад.
Це просто смакота!
Кожен фруктам дуже радий!
Вихователь: Що можна приготувати з фруктів? (сік, компот, варення.)
Гра «Який сік», «Варення»
Апельсин - апельсиновий сік. (ананас, яблуко, груша, апельсин, слива)
Робота в зошитах.
Обведи по контуру і розфарбуй.
Заключна частина Заключна Вихователь: Що вам сподобалося на занятті? Що нового ви дізналися? Що ще хочете дізнатися про фруктах? (Відповіді та запитання дітей.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий