27.10
ДИТЯЧИЙ САДОК
1.ЗАНЯТТЯ:ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ
-повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ
-розвивати спритність, вміння орієнтуватися в просторі
2.ЗАНЯТТЯ:ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
ТЕМА:ЧИСЛО 3 І ЦИФРА 3.ТРИКУТНИК
-формування вміння знаходити склад числа 3
-закріпити знання дітей про фігуру трикутник
«Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури»
Інтеграція освітніх галузей: «Пізнання» (формування елементарних математичних уявлень, пізнавально-дослідницька діяльність), «Фізична культура», «Комунікація», «Соціалізація».
Програмне зміст:
- познайомити з цифрою і складом числа 3;
- закріпити геометричні фігури;
- вчити розчленовувати складну геометричну фігуру на прості;
- вчити знаходити цифру 3 серед безлічі інших цифр;
- розвивати дрібну моторику рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.
Матеріали та обладнання:
Демонстраційний: казковий герой Жихарка, Картинка із зображенням світлофора. Картинки з геометричних фігур (ялинка, будиночок, курча), геометричні фігури, цифри, солоне тісто, кольоровий картон.
Роздатковий: цифри, геометричні фігури, солоне тісто, кольоровий картон.
Зміст НСД:
1. Організаційний момент. В гості приходить Жихарка.
2. Знайомство з цифрою і складом числа 3.
Жихарка пропонує дітям назвати цифри, що стоять на дошці (діти називають).
Потім загадується загадка:
У нього очі кольорові,
Не очі, а три вогню.
Він по черзі ними
Зверху дивиться на тебе.
(Світлофор.)
Виставляється картинка з зображенням світлофора.
Діти вважають вогні світлофора. Скільки всього вогнів? На яку геометричну фігуру вони схожі? (Відповіді дітей).
Виставляється цифра 3.
Вигнувши шию-
Гусак і тільки,-
Цифра три
Поспішає за двійкою.
Діти пишуть цифру три в повітрі. Потім знаходять її у себе на столі і показують її Жихарке.
- А як же ми отримали число 3? (1 вогник +1 вогник +1 вогник).
3. Фізкультхвилинка Раз, два, три».
Раз - зігнутися, розігнутися,
Два - нагнутися, потягнутися.
Три - в долоні три бавовни,
Головою три кивки.
4. Вчити розчленування складну геометричну фігуру на просту.
Виставляються геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник).
Діти їх називають.
Потім виставляються картинки із зображенням предметів з геометричних фігур.
- З яких геометричних фігур складається будиночок? Ялинка? Курча? (Відповіді дітей). Скільки всього картинок у нас? Скільки вогнів у світлофора? (Відповіді дітей).
5. Розвиток дрібної моторики рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.
За зразком дітям пропонується виліпити цифру 3 з солоного тіста.
6. Рефлексія.
Виставка готових робіт.
3.ЗАНЯТТЯ:ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (ЛІПЛЕННЯ)
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ
-вчити створювати об'ємні композиції з пластиліну
-закріпити вміння ліпити фрукти
ОБЛАДНАННЯ:фрукти або муляж,пластилін, сиеки,дощечки для ліплення, серветки
Комментариев нет:
Отправить комментарий