вторник, 26 октября 2021 г.

27.10

ДИТЯЧИЙ САДОК 

1.ЗАНЯТТЯ:ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК 

ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 

-повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ 

-розвивати спритність, вміння орієнтуватися в просторі


2.ЗАНЯТТЯ:ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК 

ТЕМА:ЧИСЛО 3 І ЦИФРА 3.ТРИКУТНИК

-формування вміння знаходити склад числа 3

-закріпити знання дітей про фігуру трикутник

«Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури»

Інтеграція освітніх галузей: «Пізнання» (формування елементарних математичних уявлень, пізнавально-дослідницька діяльність), «Фізична культура», «Комунікація», «Соціалізація».

Програмне зміст:

познайомити з цифрою і складом числа 3;

- закріпити геометричні фігури;

- вчити розчленовувати складну геометричну фігуру на прості;

- вчити знаходити цифру 3 серед безлічі інших цифр;

- розвивати дрібну моторику рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.

Матеріали та обладнання:

Демонстраційний: казковий герой Жихарка, Картинка із зображенням світлофора. Картинки з геометричних фігур (ялинка, будиночок, курча), геометричні фігури, цифри, солоне тісто, кольоровий картон.

Роздатковий: цифри, геометричні фігури, солоне тісто, кольоровий картон.

 

Зміст НСД:

1. Організаційний моментВ гості приходить Жихарка.

2. Знайомство з цифрою і складом числа 3.

Жихарка пропонує дітям назвати цифри, що стоять на дошці (діти називають).

Потім загадується загадка:

У нього очі кольорові,

Не очі, а три вогню.

Він по черзі ними

Зверху дивиться на тебе.

(Світлофор.)

Виставляється картинка з зображенням світлофора.

Діти вважають вогні світлофора. Скільки всього вогнів? На яку геометричну фігуру вони схожі? (Відповіді дітей).

Виставляється цифра 3.

Вигнувши шию-

Гусак і тільки,-

Цифра три

Поспішає за двійкою.

Діти пишуть цифру три в повітрі. Потім знаходять її у себе на столі і показують її Жихарке.

- А як же ми отримали число 3? (1 вогник +1 вогник +1 вогник).

3. Фізкультхвилинка Раз, два, три».

Раз - зігнутися, розігнутися,

Два - нагнутися, потягнутися.

Три - в долоні три бавовни,

Головою три кивки.

4. Вчити розчленування складну геометричну фігуру на просту.

Виставляються геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник).

Діти їх називають.

Потім виставляються картинки із зображенням предметів з геометричних фігур.

- З яких геометричних фігур складається будиночок? Ялинка? Курча? (Відповіді дітей). Скільки всього картинок у нас? Скільки вогнів у світлофора? (Відповіді дітей).

5. Розвиток дрібної моторики рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.

За зразком дітям пропонується виліпити цифру 3 з солоного тіста.

6. Рефлексія.

Виставка готових робіт.




3.ЗАНЯТТЯ:ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (ЛІПЛЕННЯ)

ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ

-вчити створювати об'ємні композиції з пластиліну 

-закріпити вміння ліпити фрукти 

ОБЛАДНАННЯ:фрукти або муляж,пластилін, сиеки,дощечки для ліплення, серветки 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play