20.04
ДИТЯЧИЙ САДОК
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ЗАНЯТТЯ :ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ
ТЕМА:"МОЇ ОРГАНИ ЧУТТЯ"
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ:
-поглибити знання дітей про органи ЧУТТЯ,про їх особливості і призначення;
-формування уявлення про важливість здоров'я та цінність життя
-закріпити знання дітей про предмети гігієни
ЗАгадки:
1.Круглі,як озерця,і ніколи не замерзають(очі)
2.Солоне,а не сіль,біжить, а не річка,блищить,а не золото(сльоза)
3.Які органи ЧУТТЯ допомагають відрізнити СПІВ пташки від гавкоту песика.Як ви гадаєте,що це?(вуха)
4.Коло носа в'ється,в руки не дається(запах)
5.Завжди в роті,а не проковтнеш(Язик)
ПІДСУМОК:ЗАПРОПОНУВАТИ НАЗВАТИ ВСІ ОРГАНИ ЧУТТЯ
ЗАНЯТТЯ:РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ І КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ
ТЕМА:"КУМЕДНИЙ ВИПАДОК ІЗ ВЛАСНОГО ЖИТТЯ"(СКЛАДАННЯ РОЗПОВІДІ З ВЛАСНОГО ДОСВІДУ)
ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ :
-вчити складати РОЗПОВІДІ на основі ВЛАСНОГО досвіду,передавати враження,події послідовно,зв'зно
-розвивати фонематичний слух ,вміння правильно вимовляти звуки в словах,дотримуватися пауз ,інтонації
-формувати граматичну правильність мовлення
1.Пальчикова гра
"Нумо ,братці"
НУМО,БРАТЦІ, ЗА РОБОТУ!
ПОКАЖІТЬ СВОЮ ОХОТУ
ЦЬОМУ ХАТУ МЕСТИ,
ЦЬОМУ ВОДУ НЕСТИ,
ЦЬОМУ У ПЕЧІ ПАЛИТИ,
ЦЬОМУ КАШУ ВАРИТИ,
ЦЬОМУ ХЛІБ ПЕКТИ.
2.МОВЛЕНЕВА ГРА"БУЛО-БУДЕ
ЗАПРОПОНУВАТИ слова на продукування минулого і майбутнього часу.
3.Мовленева гра"Хто більше скаже речень"
Складання речень із сполучником ТОМУ ЩО.Чому дітям весело?Чому хлопчик усміхається?
4.Розглядання ІЛЮСТРАЦІЙ із кумедними історіями.
5.Читання вірша А.Камінчука "Сміхота"
Кіт пита у кота:
-Що таке сміхота?
Кіт коту відповіда:
-Штука ця непроста .
Це коли у кота
Миші викрадуть хвоста!
6.Розповідь дітей про кумедні випадки у їхньому житті
7.ПІДСУМОК.
Запропонувати запам'ятати прислів'я про сміх ,гумор.
Сміх-запорука здоров'я. НЕ смійся з другого,щоб не було тобі туго.
І в жарті треба міру знати .
Краще сміятися,ніж плакати.
ПАМ'ЯТКА ,"ЯК ЗАХИСТИТИ СЕБЕ ВІД КОРОНАВІРУСУ"
Комментариев нет:
Отправить комментарий