вторник, 20 апреля 2021 г.

20.04

ДИТЯЧИЙ САДОК 

ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ 

МУЗИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 

 

Конспект – заняття з музичного виховання в різновіковій дошкільній групі Прийшла чарівниця весна

Мета:

Сприяти узагальненню уявлень про весну ,  як пору  року, про  життя  тварин, птахів,  погодних  умов  у  весняний час; формувати позитивно - емоційне ставлення до краси весняної природи.

Розширювати  і  активізувати словниковий запас  дітей по даній темі; закріплювати вміння відповідати на запитання повним реченням.

Розвивати  зв'язне  мовлення,  пам'ять,  увагу,  мислення.

Виховання активності, ініціативності, самостійності,

творчих здібностей, уяву.

Хід заняття:

 

Вихователь. Діти, відгадайте загадку і ви дізнаєтесь, якої пори року                                     буде  присвячено сьогоднішнє заняття.

Приходить з добром,
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її …
(весна)

Вихователь. Молодці ! Сьогодні ми поговоримо про Чарівницю Весну. Вона завітала до нас з піснями , веснянками та загадками про своїх підопічних .

 А про кого вона піклується як ви гадаєте ? (про квіти, тварини , птахи.)

Давайте зустрінемо Весну піснею та таночком ( українська народна веснянка «Десь тут була Подоляночка» - діти разом з вихователем та музичним керівником виконують танок , звучить фонограма).

Молодці! Як ви гадаєте сподобалось Весні ,як ви танцюєте.

А тепер відгадайте загадки про весняні квіти. (Вихователь роздає дітям ілюстрації з зображення весняних квітів ,коли вихователь прочитає загадку діти відгадують і відшукують у кого є зображена така квітка ).

 

1.     Я найперша зацвітаю 
Синім цвітом серед гаю, 
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку 
(Пролісок)

 

2.     Перший раз цвіла— 
Жовтою була,
Як дозріла—побіліла, 
Схопилася, полетіла 
Знову десь рости 
Й жовто зацвісти 
(Кульбаба)

 

3.     Із зеленої сорочки, 
Що зіткав весною гай, 
Білі дивляться дзвіночки.
Як зовуть їх? Відгадай! 
(Конвалії)

 

4.     Фіолетові фіранки
У світлиці та на ґанку.
Фіолетові малята
Весну люблять зустрічати.
(Фіалки)

 

5.     Посадила в квітнику 
Квітку ніжну та струнку. 
Жовті ніжні пелюстки, 
Зеленесенькі листки. 
В квітнику у мене зріс 
Гордий красень... Це —
(Нарцис)



       6.  На квітник погляньте, діти,
           Там козак стоїть між квітів.
           Весь червоний – гордий пан.
           Не козак це, а ...
           (Тюльпан)

    7.   Перша квіточка весняна
         тихо під сніжком куняла.
         Дмухнув вітерець тепленький,
         і з’явився цвіт біленький.

         (Підсніжник)

 

Вихователь. Чудово діти ! Впоралися з завданням . А зараз трішки знову потанцюємо  ( українська народна пісня «А ми просо сіяли», «Веснянка забавлянка» , діти під музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).

Вихователь.  Ну , що дітки втомилися ? (відповіді дітей). А тепер відгадаємо загадки про тваринок ?(Аналогічно ,як у першому завданні діти відшукують зображення тварин).

1.     Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа – 
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)

 

2.     Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)



     3.    Я веселенький звірок,
            Плиг з ялинки на дубок.
           (Білка)

 

4.     Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати, 
А зимою — в лігві спати. 
Як зачує він весну — 
Прокидається від сну.
(Ведмідь)

 

5.     Сірий, ікластий,
Хоче вівцю вкрасти.
(Вовк)

 

6.     Маленьке, сіреньке,
А хвостик як шило.
(Миша)

 

7.     Не ходжу я,  а скакаю,
Бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання
Перегнав би я коня.
(Заєць)

 

Вихователь. Ой ,як і ви спритні та активні ! Ну ,що давайте знову потанцюємо? (українська народна пісня  «А в кривого танця та невиведем кінця», гра – змійка.  Діти під музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).

Вихователь. Молодці дітки! А зараз я буду загадувати загадки про птахів , а ви відшукуйте у себе на малюнках . ?(Аналогічно ,як у попередніх завданнях діти відшукують зображення птахів).

 

1.     Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)

2.     Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)

 

3.     Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)

4.     Стрекотуха білобока
Звуть усі її …
(Сорока)

5.     Довгі ноги  - довгий ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.
(Лелека)

6.     В лісі на зеленій гілці
Ніби грав хтось на сопілці.
Підійшов поближче я
І побачив…
(Солов’я)

Вихователь.  Ну , дітки ось і закінчилось наше заняття . Ви були дуже активними , спритними , рухливими , гарно виконували таночки . Молодці!

Давайте згадаємо  про  яку  пору  року ми сьогодні з вами говорили?

Давайте згадаємо, чим  ми з вами сьогодні займалися ?

Молодці! Ви відмінно впоралися з усіма завданнями. Я думаю, наша  гостя Весна задоволена, і для  вас приготувала   невеличкий  сюрприз – нагороди «За активну участь».  А з нашою гостею   ми прощаємось до майбутньої весни.

Примітка. За бажанням вихователя та музичного керівника можна змінити назви веснянок та таночків.

 



Народна пісня-гра "Подоляночка"




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play