20.04
ДИТЯЧИЙ САДОК
ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ
МУЗИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
Конспект
– заняття з музичного виховання в різновіковій дошкільній групі Прийшла чарівниця
весна
Мета:
Сприяти
узагальненню уявлень про весну , як пору року, про життя тварин, птахів, погодних умов у весняний час;
формувати позитивно - емоційне ставлення до краси весняної природи.
Розширювати
і активізувати словниковий запас дітей по даній темі; закріплювати вміння
відповідати на запитання повним реченням.
Розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, мислення.
Виховання
активності, ініціативності, самостійності,
творчих
здібностей, уяву.
Хід заняття:
Вихователь. Діти,
відгадайте загадку і ви дізнаєтесь, якої пори року буде присвячено сьогоднішнє заняття.
Приходить з добром,
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її …
(весна)
Вихователь.
Молодці ! Сьогодні ми поговоримо про Чарівницю Весну. Вона завітала до нас з
піснями , веснянками та загадками про своїх підопічних .
А про кого вона
піклується як ви гадаєте ? (про квіти, тварини , птахи.)
Давайте зустрінемо Весну піснею та таночком ( українська
народна веснянка «Десь тут була Подоляночка» - діти разом з вихователем та
музичним керівником виконують танок , звучить фонограма).
Молодці! Як ви гадаєте сподобалось Весні ,як ви танцюєте.
А тепер відгадайте загадки про весняні квіти. (Вихователь
роздає дітям ілюстрації з зображення весняних квітів ,коли вихователь прочитає
загадку діти відгадують і відшукують у кого є зображена така квітка ).
1. Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю,
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку
(Пролісок)
2. Перший раз цвіла—
Жовтою була,
Як дозріла—побіліла,
Схопилася, полетіла
Знову десь рости
Й жовто зацвісти
(Кульбаба)
3. Із зеленої сорочки,
Що зіткав весною гай,
Білі дивляться дзвіночки.
Як зовуть їх? Відгадай!
(Конвалії)
4. Фіолетові фіранки
У світлиці та на ґанку.
Фіолетові малята
Весну люблять зустрічати.
(Фіалки)
5. Посадила в квітнику
Квітку ніжну та струнку.
Жовті ніжні пелюстки,
Зеленесенькі листки.
В квітнику у мене зріс
Гордий красень... Це —
(Нарцис)
6. На квітник погляньте, діти,
Там козак стоїть між квітів.
Весь червоний – гордий пан.
Не козак це, а ...
(Тюльпан)
7. Перша квіточка весняна
тихо під сніжком куняла.
Дмухнув вітерець тепленький,
і з’явився цвіт біленький.
(Підсніжник)
Вихователь. Чудово діти ! Впоралися з завданням . А
зараз трішки знову потанцюємо (
українська народна пісня «А ми просо сіяли», «Веснянка забавлянка» , діти під
музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).
Вихователь. Ну ,
що дітки втомилися ? (відповіді дітей). А тепер відгадаємо загадки про тваринок
?(Аналогічно ,як у першому завданні діти відшукують зображення тварин).
1. Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)
2. Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)
3. Я веселенький звірок,
Плиг з ялинки на дубок.
(Білка)
4. Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну.
(Ведмідь)
5. Сірий, ікластий,
Хоче вівцю вкрасти.
(Вовк)
6. Маленьке, сіреньке,
А хвостик як шило.
(Миша)
7. Не ходжу я, а скакаю,
Бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання
Перегнав би я коня.
(Заєць)
Вихователь. Ой ,як і ви спритні та активні ! Ну ,що
давайте знову потанцюємо? (українська народна пісня «А в кривого
танця та невиведем кінця», гра – змійка. Діти під
музичний супровід виконують танок повторюючи рухи за вихователем).
Вихователь. Молодці дітки! А зараз я буду загадувати
загадки про птахів , а ви відшукуйте у себе на малюнках . ?(Аналогічно ,як у попередніх
завданнях діти відшукують зображення птахів).
1. Привітала нас піснями із
весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)
2. Маленький хлопчик у сірій
свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)
3. Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)
4. Стрекотуха білобока
Звуть усі її …
(Сорока)
5. Довгі ноги - довгий
ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.
(Лелека)
6. В лісі на зеленій гілці
Ніби грав хтось на сопілці.
Підійшов поближче я
І побачив…
(Солов’я)
Вихователь.
Ну , дітки ось і закінчилось наше заняття . Ви були дуже активними ,
спритними , рухливими , гарно виконували таночки . Молодці!
Давайте
згадаємо про яку пору року ми сьогодні з вами говорили?
Давайте
згадаємо, чим ми з вами сьогодні
займалися ?
Молодці!
Ви відмінно впоралися з усіма завданнями. Я думаю, наша гостя Весна задоволена, і для вас приготувала невеличкий сюрприз – нагороди «За
активну участь». А з нашою гостею ми прощаємось до
майбутньої весни.
Примітка. За бажанням вихователя та музичного
керівника можна змінити назви веснянок та таночків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий