среда, 14 апреля 2021 г.

15.04.

ДИТЯЧИЙ САДОК

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗАНЯТТЯ:ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (МУЗИЧНА)

МУЗИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 

ТЕМА :"Весна"

Мета:Формування музичних та творчих здібностей у різних видах музичної діяльності (слухання музики, спів, музично-ритмичних рухах). Активізувати у дітей мислення та уяву. Виховувати любов до природи через музику.

Музично-ритмічна вправа



Спів:пісня " Зацвіла в долині,червона калина"


Слухання музики:П,Чайковський "Квітень.Підсніжник"





ЗАНЯТТЯ:РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ -НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРАМОТИ(СТАРША ПІДГРУПА)
ТЕМА:"ЗВУК [С],БУКВА С с."

Мета:ознайомити дітей із новою літерою С.







Зошит"Дитяча грамота " виконуємо
 завдання на сторінці 22


1.Розмістити слова СИР, ОСА, РИСЬ у вагончики(відповідно до знаходження букви С,на початку, в середині,в кінці слова)
Визнач ЗВУК [с] голосний чи приголосний
2.Зафарбуй букву С синім кольором,знайди всі букви С у прямокутнику.
3.Невеликий букву С за зразком.
4.Назви зображених тварин.Клітинки зі звуком [с] зафарбуй синім кольором . 
 


СІЛО СОНЦЕ НА ПОРІГ,
СОННИЙ СОНЯХ СПАТИ ЛІГ.
СНИТЬСЯ СОНЯХУ СЕЛО,
СВІТЛИЙ РАНОК І ТЕПЛО.
(ОБВЕДИ ВСІ БУКВИ С У СЛОВАХ,ПОРАХУЙ СКІЛЬКИ ЇХ)

-На що схожа буква С?
-Які звуки позначає ця літера?
-Назви слова,в яких ЗВУК [с]
-Викладіть букву С з ниточок.


ЗАНЯТТЯ:ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК(НА ОСНОВІ КОНСТРУЮВАННЯ)СТАРША ПІДГРУПА.
ТЕМА:ВЕЛИКОДНІЙ ОБЕРІГ
ППРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ:
-ВЧИТИ ДІТЕЙ ВИГОТОВЛЯТИ ВЕЛИКОДНІЙ ОБЕРІГ,ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПРИРОДНІ МАТЕРІАЛИ;
-РОЗВИВАТИ У ДІТЕЙ ХУДОЖНІЙ СМАК;
-ВИХОВУВАТИ ПОЧУТТЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВИКОНАНОЇ РОБОТИ 
ОБЛАДНАННЯ:ВЕРБОВІ ГІЛОЧКИ,ВАЗА,ЯЙЦЯ ПУСТІ З ДВОМА ДІРОЧКАМИ,СТРІЧКИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ,ФАРБИ.
1.РОЗГЛЯД ІЛЮСТРАЦІЙ З ВЕЛИКОДНІМИ ОБЕРЕГАМИ.
2.МОТИВАЦІЯ:ЗАПРОПОНУВАТИ СТВОРИТИ ВЛАСНИЙ
3.ЗНАЙОМСТВО З ПОСЛІДОВНІСТЮ ВИКОНАННЯ РОБОТИ:РОЗФАРБУВАТИ ЯЙЦЯ,КРІЗЬ ЯЙЦЕ ПРОДІТИ СТРІЧКУ,ПОВІСИТИ ПОРОБКУ НА ВЕРБОВУ ГІЛОЧКУ








ВЕЛИКОДНІ ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ 
Мета та завдання:виховувати у дітей любов та повагу до народних традицій




Консультація для батьків: «Дрібна моторика та її значення у розвитку мовлення»


Останнім часом батьки часто чують про дрібну моторику і про необхідність її розвивати. Що ж таке дрібна моторика і чому вона така важлива?

Дрібна моторика – це сукупність скоординованих дій людини, спрямованих на виконання точних дрібних рухів кистями і пальцями рук і ніг.

Значення дрібної моторики дуже велике. Чим краще розвинені дрібні рухи пальців, тим гармонійніше розвивається людина. Встановлено, що рівень розвитку мовлення дітей знаходиться в прямій залежності від їх ступеня розвитку дрібної моторики.

Вчені довели, з анатомічної точки зору близько третини всієї площі рухової проекції кори головного мозку займає проекція кисті руки, що розташована дуже близько від мовленнєвої зони. Саме величина проекції кисті руки і її близькість до моторної зони дають підставу розглядати кисть руки як «орган мовлення», такий же, як і артикуляційний апарат. У зв'язку з цим, було висунуто припущення про суттєвий вплив тонких рухів пальців на формування і розвиток мовленнєвої функції дитини.

Якщо рухи пальців розвиваються «за планом», то і розвиток мовлення також буде в межах норми, та навпаки. Інакше кажучи, чим краще розвинені пальчики малюка, тим простіше йому буде опановувати мовлення. Тому, щоб навчити малюка говорити, необхідно не тільки тренувати його артикуляційний апарат, а й розвивати дрібну моторику.

Дрібна моторика рук взаємодіє з такими вищими психічними функціями, як увага, мислення, оптико-просторове сприйняття (координація), уява, спостережливість, зорова і рухова пам'ять, мова. Розвиток навичок дрібної моторики важливий ще й тому, що все подальше життя дитини вимагатиме використання точних, координованих рухів кистей і пальців, які необхідні, щоб одягатися, малювати і писати, а також виконувати безліч різноманітних побутових і навчальних дій.

Займатися розвитком рухів пальців рук і починати активне тренування пальців дитини потрібно вже з раннього віку, тим самим стимулюючи відділи мозку, що відповідають за мову і рухи пальців рук.

У старшому дошкільному віці робота по розвитку дрібної моторики і координації рухів руки повинна стати важливою частиною підготовки до школи, зокрема, до листа.

Дрібну моторику рук розвивають:

• Різноманітні ігри з пальчиками, де необхідно виконувати ті чи інші рухи в певній послідовності;

• Ігри з дрібними предметами;

• Ігри, де потрібно щось брати або витягувати, стискати - розтискати, виливати - наливати, насипати - висипати, проштовхувати в отвори;

• Малювання олівцями (фломастерами, пензликами);

•застібання і розстібання гудзиків, одягання і роздягання, тощо.

Звичайно, розвиток дрібної моторики - не єдиний фактор, що сприяє розвитку мовлення. Якщо у дитини буде прекрасно розвинена моторика, але з ним не будуть розмовляти, то і мовлення дитини буде не достатньо розвинено. Необхідно читати дитині, розповідати про все, що його оточує, показувати картинки, які дитина із задоволенням розглядає. Тобто необхідно розвивати мову дитини в комплексі, багато і активно спілкуватися з нею в побуті, викликаючи його на розмову, і також займатися її розвитком дрібної моторики.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play