воскресенье, 2 февраля 2020 г.

Музичний турнір знавців музики 5 клас

Музичний турнір знавців музики
5 клас

Тема: Музичний турнір знавців музики.
Мета та завдання: підбити підсумки семестру; узагальнити знання, уміння та навички учнів, здобуті впродовж семестру; розвивати навички роботи в команді (групі); виховувати прагнення досягнути найвищого результату.
Музичний матеріал: твори, що слухали протягом семестру; пісні, які вивчали впродовж семестру.
Наочні посібники: нотки, таблиці.
Обладнання: музичний інструмент, фонохрестоматія.
Тип уроку: узагальнення знань.
Хід уроку
Учні заходять до класу під музичний супровід (Ю. Рожков «Музика»)
1. Організаційний момент.
2. Мотивація навчальної діяльності.
3. Повідомлення теми та мети уроку. 
(Тему семестру та уроку написано на дошці)
4. Основна частина.
Сьогодні у нас заключний урок який ми проведемо у вигляді гри, що має назву: «Турнір знавців музики». Під час її проведення ви продемонструєте свої знання, вміння та навички, яких ви набули протягом семестру. За кожну правильну відповідь ви отримаєте нотки. Одна нотка дорівнює одному балу. Яка команда набирає більше ноток – та і перемогла у змаганні (учні класу об’єднуються у дві команди, кожна з них вибирає свого капітана).
Завдання 1. «Біографічне лото».
На окремих картках написані фрагменти біографії композиторів, тобто фактичний матеріал, який ви засвоювали впродовж семестру. На одній картці зазначено ім’я композитора, на другій – музичний твір, далі – країна й асоціація, що пов’язана із цим композитором та його творчістю. Ваше завдання: обрати із загальної кількості карток ті, що стосуються певного композитора, а з карток скласти його біографію.
Завдання для першої команди
Композитор Музичний твір Країна Асоціація
П.І.Чайковський «Італійська пісенька» Росія «Дитячий альбом»
М.В.Лисенко Увертюра Україна Опера «Тарас Бульба»
М.П.Мусоргський Гопак Росія Опера «Сорочинський ярмарок»

Завдання для другої команди
Композитор Музичний твір Країна Асоціація
М.Д.Леонтович «Щедрик» Україна «Колядка дзвонів»
А.І.Хачатурян Лезгінка Вірменія Балет «Гаяне»
С.В.Рахманінов «Вокаліз» Росія Антоніна Нежданова
Завдання №2
Із переліку вивчених пісень вибрати народні. Яка команда швидше виконала завдання правильно, отримує одну нотку.
«Веселкова», «Добрий вечір тобі, пане господарю», «Чарівний смичок», «Чи не той то Омелько», «Золота зіронька», «Танець каченят», «Музика».
Завдання №3
Змагання для капітанів команд
Звучить музика. Слухаючи музичний твір, учні добирають епітети для словесного опису характеру мелодії, ритму, почуттів і по черзі «обмінюються» дрібними прикметниками. Виграє той, хто назве останнє слово. Він отримає 4 бали (чотири нотки).
Завдання №4
А ми любимо співати
Команди по черзі починають співати пісні, а за сигналом вчителя одна команда повинна доспівати пісню іншої. Хто краще знає текст ‒ одна нотка, мелодію ‒ одна нотка, виразно її виконує ‒ одна нотка. В сумі найбільше виходить 3 бали (нотки).
Завдання №5
Змагання музикознавців
Завдання №6
Упізнай танецьКожна команда повинна підготувати запитання іншій команді. Якщо команда не може відповісти на поставлене запитання, відповідає та команда яка його поставила. Кожна правильна відповідь ‒ 2 нотки, за доповнення -1 нотка.
Впізнати танець що звучить. Кожна правильна відповідь ‒ 2 нотки, доповнення ‒ 1 нотка (Гопак, полонез, болеро, кадриль).
Завдання №7
Євробачення
Кожна команда обирає солістів, які повинні виконати найулюбленішу пісню, решта ‒ підспівують. Найкраще виконання ‒ 3 нотки.
5. Підсумок уроку. Підбиття підсумків. Відзначення найстаранніших. Оцінювання музично ‒ творчої діяльності. 
6. Вихід з класу під улюблену пісню.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play