УРОК 40
ТЕМА:БАЛЕТ-КАЗКА
МЕТА:визначити основні складникибалету,як виду мистецтва ;дати уявлення про зв’язок літературного сюжету, музики та танцювальних рухів;дати поняття “оркестр”;продовжити розучування пісні “Сніжиночки”;розвивати почуття прекрасного;виховувати естетичний смак
ОБЛАДНАННЯ:підручник “Мистецтво” для 1 класу,робочий зошит,картки для гри “Оркестр”;портрет композитора П.І.Чайковського,ілюстрації із зображенням балету і оркестру, відеозапис фрагмента з балету “Лускунчик” та “Білосніжка та сім гномів”
РЕКОМЕНДОВАНІ ТВОРИ МИСТЕЦТВА:аудіозапис музики П.І.Чайковського “Битва іграшок і мишей”,”Танець Феї Драже”
ТИП УРОКУ:комбінований
ТЗН:компьютер, відеопроектор
СЛОВНИКОВИЙ МІНІМУМ ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ:”оркестр”,”диригент”
ТЕХНОЛОГІЇ:ігрові,інтегративні
МЕТОДИКА І ПРИЙОМИ:бесіда,розповідь,організація сприймання творів мистецтва, порівняльний аналіз творів мистецтва, організація пізнавальної , ігрової та практичної діяльності учнів, стимулювання їх творчої активності
ХІД УРОКУ
I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Діти входять до класу під музику “Марш” з балету “Лускунчик “ П.Чайковського
Музичне вітання.
II.ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНО МАТЕРІАЛУ
1.БЕСІДА
-Із яким видом мистецтва ви почали ознайомлюватися? (Із балетом)
-Що ви дізналися про балет з минулого уроку?
БАЛЕТ-це вистава,де актори не говорять, а всі почуття і дію передасть глядачам за допомогою рухів і жестів – танцю.Одним із головних учасників балету є музика.Балет Дуже складний вид мистецтва.
2.ЗАВДАННЯ 1 У РОБОЧОМУ ЗОШИТІ
3.ВОКАЛЬНО-ХОРОВА РОБОТА
Дихальні вправи (квітка,повітряна кулька)
Поспівка “Морозець” з рухами
Продовження розучування пісні “Сніжиночки”
III РОБОТА НАД НОВОЮ ТЕМОЮ
1.РОЗПОВІДЬ ПРО ОРКЕСТР ТА ЙОГО РОЛЬ У ТЕАТРІ
У театрі музику виконує оркестр.Це великий колектив музикантів, керує оркестром диригент. Музика у виконанні оркестру, додає чарівності персонажам,ширше розкриває образи.
2.ГРА “ОРКЕСТР “
Інструментів в оркестрі дуже багато. Деякі з них, ви вже знаєте. Пропоную вам зіграти у музичну гру.Увага на екран. (Діти впадають за звучанням інструмент і піднімають відповідну картку)
3.ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 2 У РОБОЧОМУ ЗОШИТІ
4.МУЗИЧНА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
IV СЛУХАННЯ МУЗИКИ
1.СЛУХАННЯ ФРАГМЕНТІВ З БАЛЕТУ “ЛУСКУНЧИК” ТА “БІЛОСНІЖКА ТА СІМ ГНОМІВ”
Сьогодні я запрошую вас на балет – казку.А от на яку- ви мабуть, здогадатись самі.
Жила собі добра та гарна дівчина із чорними волоссям та білим личком. Але зла мачуха прогнівалася на неї та захотіла заподіяти дівчинці лиха.Дівчина втекла до лісу,де її зустріли семеро веселих гномів,які допомогли їй здолати злу мачуху та зустріти принца.
-Чи здогадалися , що це за казка завітала до нас у гості?
Так,це “Білосніжка та сім гномів”
Перегляд фрагменту з балету
2.ОБГОВОРЕННЯ ПОБАЧЕНОГО ТА ХАРАКТЕРУ МУЗИКИ
3.ПЕРЕГЛЯД ФРАГМЕНТУ З БАЛЕТУ “ЛУСКУНЧИК”
Діти,а до нас сьогодні завітала ще одна казка.Це “Лускунчик”
Зараз ми з вами прослухаємо два уривки з цього балету.Перший-“Танець Феї Драже” ,
Обговорення характеру та настрою музики.
-Пропоную,ще раз прослухати цей уривок,але на цей раз перетворитися на оркестр.
Один ряд показуватиме рухами гру на музичних інструментах, а другий – рухи диригента.
А на останок , пропоную переглянути сцену з балету “Лускунчик “ “Битва іграшок і мишей”
-Звучанням яких інструментів ви б зобразити Фею Драже, а яких – Миша чого короля?
V ПІДСУМОК УРОКУ
-Що таке балет?
-Що таке оркестр?
-Яка роль оркестру в театрі ?
Комментариев нет:
Отправить комментарий