вторник, 2 ноября 2021 г.

04.11 

ДИТЯЧИЙ САДОК 1.ЗАНЯТТЯ:ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ (МУЗИЧНА)

ПРОГРАМОВІ ЗАВДАННЯ 

-ВЧИТИ НОВІ ТАНЦЮВАЛЬНІ РУХИ 

-ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ПІСНІ "ОСІНЬ, ОСІНЬ ВЖЕ ПРИЙШЛА "




Музично-дидактична гра 



2.ЗАНЯТТЯ:РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ І КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ. ЕЛЕМЕНТИ ГРАМОТИ 

Тема : «Тверді приголосні звуки»

Мета : Формувати знання про те, що приголосні звуки можна поділити на тверді та мякі; спонукати дітей до самостійного пошуку шляхів виконання завдання; учити виконувати звуковий аналіз слів; користуватися відповідними фішками; закріпити вміння добирати слова із заданим звуком, складати схеми речень , розвивати дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух, виховувати інтерес до навчання.

Матеріали: предметні картки, фішки для позначення голосних та приголосних звуків, олівці, картинки – схеми для розвитку дрібної моторики пальців рук.

                                                Хід заняття

І. Організаційна частина.

Психогімнастика «Лагідне сонечко»

                           Зазирнуло сонечко у наше віконечко.

                            Промінець з порога стрибнув на підлогу.

                            А з підлоги – на дітей, почав жартувати:

                            Ось на носику вже він, а тепер на щічках.

                            А тепер на ножки сів й по кімнаті полетів полетів.

Діти, до нас завітало багато гостей, давайте привітаємо їх і подаруємо сонячні поцілуночки.

ІІ. Основна частина.

-         А чи любите ви казки? Чому?

Діти. У них добро завжди перемагає зло.

-         Яким стає настрій у людей, коли вони зустрічаються з казкою?

1.     Презентація казки про приголосні звуки.

Кожному із вас сонячний зайчик подарував дзеркальце. Вам потрібно вимовити звуки і уважно дивитися у дзеркальце на ротик,  які перешкоди заважають вільно проходити повітрю при вимові приголосних звуків.

2.Індивідуальна робота із дзеркальцем.

Повідомлення теми заняття.

3.Презентація фішки твердого приголосного

4.Дидактична гра «Приголосний – голосний»

   Мета:учити розрізняти приголосні та голосні звуки.

5. Фізкультхвилинка

      Дидактична гра «Карусель»

      Мета: закріпити знання про приголосні звуки.

   Діти стають колом, один із них тримає м’яч.

- Приголосний звук називай та м’яч по колу передавай.

6.Дидактична вправа «Добирай слова» (вик. «Мікрофон»)

Мета: Продовжувати вчити дітей добирати слова із заданим звуком.

 

Сонячний зайчик приготував вам загадки, але писати він не вміє, тому їх намалював . Спробуйте скласти загадку за таблицею.

7.Дидактична гра «Запиши слова звуковими фішками»

Мета: учити виконувати звуковий аналіз слів користуючись відповідними фішками.

                 Рак. Сова.

8.Що, продовжуємо грати? Будемо речення складати.

   Речення я починаю, а ви слово додавайте.

   Діти, звісно, вчаться в ….(школі).

   А комбайн працює в….(полі).

   Ми лікуємось в ….(лікарні).

   А стрижемось в….(перукарні).

   Ліки беремо в……(аптеці).

   А книжки в …..(бібліотеці).

  

   Речення добре склали.

   Але схем не записали.

   Швидко конвертики беріть,

   Схеми речень викладіть.

9.Дидактична вправа «Запиши схему речення» (вик. «Мікрофон»)

      Мета: вправляти в умінні викладати схему речення, знаходити довгі та             короткі слова.

      Настала осінь.

Діти пішли в ліс .

Петрик назбирав повний кошик грибів.

   10.Підготовка руки до письма

 Пальчикова вправа : «Дощик»

Дощику, дощику,

Припусти, припусти,

Та на наші капусти.

Відром, цебром,

Відерцем, реберцем.

Письмо ліній за зразком.

 

ІІІ. Підсумок заняття.

    Ось скінчилась наша гра.

    Вам цікаво, дітвора?

    А тепер скажіть мені,

    Що сподобалось, що – ні.


3.ЗАНЯТТЯ:ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК НА ОСНОВІ КОНСТРУЮВАННЯ ТЕМА:ВАНТАЖІВКА 

КОНСТРУЮВАННЯ З КАРТОННИХ КОРОБОК 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 24.02 6 КЛАС  ТЕМА УРОКУ : МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ  https://sway.office.com/nIUoQTWo8QxaGCD3?ref=Link&loc=play